De Algemene Ledenvergadering van VoCASA is op 16 september 2020 in de kantine van de VoCASA-hal.
Omdat we in april geen ledenvergadering konden houden door de Corona-maatregelen, zullen we deze keer de begroting van het nieuwe seizoen én de rekening van het vorige seizoen bespreken en vaststellen.
Agenda ALV 16 sept
(De begintijd is 20:15 uur)
- Opening
- Mededelingen
- Vaststellen verslag ALV 25 -9-2019
- Financieel verslag 2019-2020
- Verslag Kascontrolecommissie
- Goedkeuring financieel verslag en decharge bestuur
- Hup Paars
In juni hebben we een prachtig overzicht rondgestuurd van vrijwilligersfuncties bij onze vereniging. We bespreken de stand van zaken. - Bestuursbenoemingen:
Volgens het rooster van aftreden treden Piet Eggermont (secretaris) en Imke Neijenhuis (Sector Sportief) af.
Piet is herkiesbaar en het bestuur stelt voor hem opnieuw voor een periode van 4 jaar te benoemen.
Imke is niet herkiesbaar. Het bestuur wil Imke bedanken voor haar inzet in de afgelopen jaren. We zoeken nog een vervangster. Het bestuur roept kandidaten op zich te melden bij de voorzitter.
Daarnaast is ook de bestuursfunctie Ondersteuning nog vacant. Ook hier roept het bestuur kandidaten op zich te melden bij de voorzitter. - Vaststellen begroting 2020-2021
- Vaststellen contributie 2020-2021
- Rondvraag
locatie : kantine VoCASA-hal + aanmeldmail
Omdat er nog steeds Corona-maatregelen van kracht zijn, zullen we ons daar ook bij de ledenvergadering aan houden. Het belangrijkste is de 1,5 meter afstand. Op basis van onze ervaringen van de afgelopen jaren verwachten wij dat de ledenvergadering in de kantine van de VoCASA-hal gehouden kan worden.
Voor de zekerheid vragen wij je om je van te voren via de mail aan te melden, als je de ledenvergadering wil bijwonen. Mocht het aantal deelnemers te groot worden, dan zoeken wij een alternatieve vergaderplek.
Als je deel wil nemen aan de ledenvergadering van 16 september, meld je dan vóór 14 september aan via een mail naar secretariaat@vocasa.nl !